השוק גדול, התחרות עצומה, מיתוג נכון וחכם יכניס לך הרבה מאוד כסף. העסק שלך צריך לשדר שפה עיצובית אחת ברורה כך שכשמישהו יראה את הסמל/ הצבע/ המשפט שעימו העסק שלך מזוהה הוא מייד יעשה את הקישור התת מודע אלייך, מחקרים מראים שלקוחות מעדיפים ללכת על מה שמוכר להם כשיש להם 2 חלופות שאין העדפה ברורה ביניהן.

 

השפה המותגית, היא לאו דווקא בעיצוב, אלא באמירה כולה. אתר האינטרנט שלך יכול לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר מכמה סיבות: אם אתה ברשת אתה קיים,דפים רבים- הרבה תוכן, יכולת לכוון את הגולש למטרה באמצעים נעימים ועוד. אני אנסה במאמר הזה לכוון אתכם, בעלי האתרים, לחזק את המותג שלכם אל מול הלקוחות הפוטנציאליים.

 

עיצוב אתר הוא חלק מתהליך שנקרא מיתוג.מתחילים לחשוב על מיתוג כולל, על ססמה שיווקית, על קונספט כללי, מה תרצה לשדר, מה הערכים שלך, העיצוב צומח כפועל יוצא של תהליך המיתוג ובא לידי ביטוי בכרטיסי הביקור, בפלאיירים, במודעות ובאתר האינטרנט, כשגולש מגיע אל האתר שלך, הוא מרגיש שהוא מגיע אל מקום שהוא מבין מי אתה. הוא מרגיש בבית. בבית שלך.

 

מיתוג הוא בעצם תקשורת. תקשורת שחוסכת 1000 מילים. ואז כאשר גולש מגיע לאדם שיש לו אתר מדהים (מאיזושהי סיבה), הוא ישר מרגיש את המסר שלך. זה מקצר את תהליך יצירת החיבור הראשוני. לעומת זאת כשאין הלימה בין המיתוג והעיצוב לבין האתר שלו, נוצר קונפליקט רגשי אצל הלקוח הפוטנציאלי, אי אפשר לתקן את הרושם שעשית באותו הרגע שגולש נכנס לאתר שלך וראה אותך כי  כרגע ככה אתה נראה, בלי עיצוב, מסר ומיתוג ברורים. זה חייב להיות מהתחלה, לכוון מהתחלה לאיפה שאתה רוצה להיות ולאפשר לעיצוב מקצועי לתמוך בזה.

 

מותג מנצח עושה 50% מהעבודה, תהליך המכירה מתקצר והלקוח יודע בדיוק מי אתה עוד לפני שדיברת. לבנות מיתוג מנצח מבחינתנו זה כמו לבנות מגנט. כאשר יש לכם מיתוג, תוכלו להתחיל לשווק אותו.

 

 

 

למאמר מעמיק בנושא מיתוג, קרא על 22 חוקי הברזל של בניית מותג- שכל אחד צריך להכיר לפני מיתוג העסק או מיתוגו מחדש.